۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰

تولید هفت برنامه جدید در شبکه العالم

تولید هفت برنامه جدید در شبکه العالم

شبکه العالم در راستای ارتقا برنامه‌های خود اقدام به پخش هفت عنوان برنامه‌ جدید کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این تغییرات با هدف توسعه کیفی و حفظ برنامه‌های شاخص قبلی صورت گرفته است. شبکه العالم با قرار دادن عنوان برنامه جدید به مهمترین موضاعات روز می‌پردازد.

"حديث البحرين" (حکایت بحرین) از طریق گفتگوهای مفصل با کارشناسان و افراد خبره به سیر تحولات انقلاب بحرین و مسائلی چون سرکوب شهروندان بحرینی از سوی آل خلیفه می‌پردازد.

"اتجاهات الصحافة" (از نگاه مطبوعات) برنامه‌ای هفتگی است که تفسیر کارشناسان رسانه‌ای را در خصوص مهم‌ترین رویدادهای جهان به ویژه خاورمیانه در رسانه‌های بین المللی، منعکس می‌کند.

"الملف الاسبوع" (نمایه هفته) مهمترین موضوع هفته نقد و بررسی می‌شود و "ولكن نلتقي" (توافق خواهیم کرد- به هم می‌رسیم) برنامه‌ای هفتگی با حضور کارشناسان و افراد عادی است که موضوعات مهم مورد توجه افکار عمومی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

"في العمق" (در باطن- اعماق) برنامه‌ای گفتگو محور است که با حضور  کارشناس برجسته به سوالات مهم در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پاسخ داده می‌شود.

"اسبوع في فلسطين" (فلسطین در یک هفته) مهم‌ترین رویدادهای فلسطین در طول هفته با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

"سنگال" برنامه‌ای هفتگی است که به تشریح آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی، اینترنتی و تکنولوژی می‌پردازد.

"وقائع" (رویدادها) برنامه‌ای هفتگی است که به مهم‌ترین تحولات میدانی در سوریه می‌پردازد.

با وجود تلاش‌های دشمنان مقاومت برای خارج کردن العالم از دسترس بینندگان، مخاطبان العالم در نقاط مختلف دنیا می توانند برنامه‌های این شبکه را از ماهواره‌های یوتل‌ست 8 (مدار نایل ست)، یوتل ست b2 (مدار عربست) و اکسپرس ای ام 22 یا از راه‌های مختلفی مانند پخش زنده اینترنتی شبکه، Live station ، Daily motion ، YouTube و نرم افزارهای متعدد موبایل دنبال کنند.

کد خبر 2189240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha